Service og support på Jablocom-produkter

Ergotel tilbyder indledende telefon- og email-support, Jablocom (Noabe) tilbyder teknisk assistance og reperation.

Ergotel-support: Åbningstid: 8-16 (man-tors) og 8-15.30 fredag. Telefonnummer: 44 35 05 35 tast 2. Du kan kontakte os på email her (vælg “Service & Support”)

Jablocom (Noabe) Support: Se denne supportside

Fortryder du et køb

Såfremt du fortryder et køb af produkter eller har aftalt at returnere nye produkter af anden årsag, kan disse returneres i intakt originalemballage, medfølgende alt tilbehør, og senest 14 dage efter fakturadatoen. Returneringen SKAL indeholde kopi af faktura og/eller følgeseddel, samt navn eller kopi af aftale med, den Ergotel medarbejder, returneringen er aftalt med. Er betingelserne ikke opfyldt, forbeholder Ergotel sig retten til at returnere forsendelsen på forhandlerens regning.

Generelt vedr. returnering af produkter

Du har som forhandler 3 års reklamationsfrist hos os – alt efter hvilket produkt, det drejer sig om. Du kan reklamere over fejl, der opstår i produktet og som ikke er forårsaget af slid eller uhensigtsmæssigt brug. Vi opfordrer til, at du altid ringer til Ergotel Support på tlf. 44 35 05 35 #2 eller kontakter os på email (vælg “Service & Support”), hvis du har problemer med et produkt. Det kan være, at vi kan hjælpe dig over telefonen, så du ikke behøver at sende produktet til os.

Regler for reklamation

Følgende ikke omfattet af reklamationsretten (bortset fra mangler ved produktet eller beskadiget emballage): Etuier • Kabler • Batterier • Strømforsyninger • Tilbehør • Knækkede dele efter produktet er taget i brug

Omkostninger til returforsendelsen

Disse påhviler dig som forhandler. Husk, at der altid skal medfølge dokumentation for købet af produkterne, enten i form af fakturakopi eller følgeseddel. Hvis du aftaler med en slutkunde, at de selv returnerer en vare til os, er det dit ansvar, at slutkunden medsender en kopi af kvittering og/eller følgeseddel, samt er oplyst om betingelserne for returneringen.

Defekte produkter ved modtagelse

Levering af produkter anses for sket, når du har fået produkterne udleveret – og dermed har overtaget ansvaret for produkterne. Hvis produkterne mod forventning er defekte/beskadiget ved modtagelsen, skal du på leveringsdagen kontakte Ergotel Support på tlf. 44 35 05 35 #2. Du skal være opmærksom på, at det er dit ansvar som kunde at angive og beskrive (evt. sende et billede), hvordan eventuelle defekter/skader eller mangler opleves. Ligeledes skal der kunne fremvises dokumentation for købet.

Se i øvrigt vores generelle salg- og leveringsbetingelser på denne side.

Alle priser er ekskl. moms

Distributør af

Ergotel brands

Ergotel A/S  – Metalvej 7C – 4000 Roskilde – Telefon 44 35 05 35 – CVR 21 59 20 48