Support på Jabra-produkter
Vi tilbyder telefon og mail support både fra Ergotel og direkte fra Jabras supportafdeling i Danmark.
Ergotel support:
Åbningstid: 8-16 (man-tors) og 8-15.30 fredag.
Telefonnummer: 44 35 05 35 tast 2.
E-mail: support@ergotel.dk
Jabra support:
Åbningstid: 8-16 (man-tors) og 8-15.30 fredag. OBS: Lukket fra 12-13 hver dag.
Telefonnummer: 80 70 35 79
Email: Jabrasupport.dk@jabra.com
Jabra garantiservice (RMA):
Jabra håndterer alle garantiservice-ydelser selv, og vi er derfor som distributør ikke et extra forlængende led.
Som forhandler har du adgang til Jabras servicenet, hvor du registrerer det defekte produkt. Har du ikke et login, kan du kontakte Jabra support på Jabrasupport.dk@jabra.com.
Læs mere under Jabras betingelser for returnering her (nyt vindue).
Jabra DOA (Dead on Arrival)
Ved produkter der ved modtagelse fejler, skal forhandleren kontakte Ergotel, der kontakter Jabra mhp ombytning.