Support på Jabra-produkter 

Vi tilbyder telefon og mail support både fra Ergotel og direkte fra Jabras supportafdeling i Danmark. 

Ergotel support:

Åbningstid: 8-16 (man-tors) og 8-15.30 fredag. 

Telefonnummer: 44 35 05 35 tast 2. 

E-mail: support@ergotel.dk 

Jabra support:

Åbningstid: 8-16 (man-tors) og 8-15.30 fredag. 

Telefonnummer: 45 75 99 92 

Email: Jabrasupport.dk@jabra.com 

Jabra garantiservice (RMA):

Jabra håndterer alle garantiservice-ydelser selv, og vi er derfor som distributør ikke et extra forlængende led. 

Som forhandler har du adgang til Jabras servicenet, hvor du registrerer det defekte produkt. Har du ikke et login, kan du kontakte Jabra support på Jabrasupport.dk@jabra.com. 

Læs mere under Jabras betingelser for returnering her (nyt vindue).

Jabra DOA (Dead on Arrival)

Ved produkter der ved modtagelse fejler, skal distributøren kontaktes.

Når produktet returneres med reference til det tildelte returnummer krediteres det ved modtagelsen.

Ergotel skal kontaktes på tlf. nr. 44 35 05 35 #1 eller på salg@ergotel.dk

Alle priser er ekskl. moms

Distributør af

Ergotel brands

Ergotel A/S  – Metalvej 7C – 4000 Roskilde – Telefon 44 35 05 35 – CVR 21 59 20 48