Teknisk support på Plantronics-produkter

Vi tilbyder telefon og mail support både fra Ergotel og direkte fra Plantronics Tekniske support center i Holland, hvor der sidder danske servicemedarbejdere.

Ergotel support: Åbningstid: 8-16 (man-tors) og 8-15.30 fredag. Telefonnummer: 44 35 05 35 tast 2. Du kan kontakte os på email her (vælg “service & support”)

Plantronics teknisk support center (Holland): Åbningstid 9.30 – 13 og 13.30-18. Telefonnummer: 80 88 46 10 (gratis nummer fra fastnet). Email:  headset.helpline@plantronics.com

Generelt vedr. returnering af produkter

Reklamationsfrist: Du har som forhandler 1 eller 2 års reklamationsfrist hos os – alt efter hvilket produkt, det drejer sig om. Du kan reklamere over fejl, der opstår i produktet og som ikke er forårsaget af slid eller uhensigtsmæssigt brug. Vi opfordrer til, at du altid ringer til Ergotel Support på tlf. 44 35 05 35 #2 eller kontakter os på email, hvis du har problemer med et produkt. Det kan være, at vi kan hjælpe dig over telefonen, så du ikke behøver at sende produktet til os.

Regler for reklamation

Produkter som ikke er omfattet af reklamationsfristen: Følgende ikke omfattet af reklamationsretten (bortset fra mangler ved produktet eller beskadiget emballage): Etuier • Kabler • Batterier • Strømforsyninger • Tilbehør • Knækkede dele efter produktet er taget i brug.

Returneres produkter som ikke er omfattet af reklamationsfristen, vil forhandleren blive faktureret et håndteringsgbebyr på kr. 100,- samt kr. 75,- for fragtomkostninger af produktets tilbagesendelse til forhandleren. Din slutkunde skal altid havde din godkendelse inden kunden returnerer noget til os.

Returnering af Plantronics produkter (RMA)

Du skal som forhandler eller slutkunde registrere dit produkt online hos Plantronics. Første registrering gør det muligt at danne et personligt login til brug ved eventuelle fremtidige reparationer.

Er du slutkunde, opfordrer vi dig til at registrere dit Plantronics-produkt allerede ved købet. Er du forhandler, opfordrer vi dig til at oprette dig i systemet allerede i dag, så du er klar til at håndtere din kundes reklamation.

Første gang du registrerer dig, vil teksten være på engelsk, men så snart du er registreret som dansk kunde, vil det foregå på dansk. Yderligere vejledning til GSA samt FAQ findes i pdf’erne på siden her.

Registrer dig online her

Spørgsmål vedrørende registrering kan rettes til Plantronics skandinavisk talende support på tlf. 80 88 46 10 eller til Ergotel på tlf. 44 35 05 35 (tast 2). Du kan også læse en vejledning her:

GSA vejledning for forhandlere GSA-vejledning for private GSA-vejledning for virksomheder

Fortryder du et køb

Såfremt du fortryder et køb af produkter eller har aftalt at returnere nye produkter af anden årsag, kan disse returneres i intakt originalemballage, medfølgende alt tilbehør, og inden for 14 dage efter modtagelsen. Returneringen SKAL indeholde kopi af faktura og/eller følgeseddel, samt navn eller kopi af aftale med, den Ergotel medarbejder, returneringen er aftalt med. Er betingelserne ikke opfyldt, forbeholder Ergotel sig retten til at returnere forsendelsen på forhandlerens regning.

Try & Buy

Produkter der er købt som Try&Buy, kan returneres indenfor 3 uger. Det er vigtigt, at du emballerer produkterne i forsvarlig stand inden du returnerer til os. Vi krediterer kun produkter medfølgende alt tilbehør, der sendes retur til os i hel stand og i original og ubeskadiget emballage, og uden mærkater af nogen art.

Omkostninger til returforsendelsen

Disse påhviler dig som forhandler. Husk, at der altid skal medfølge dokumentation for købet af produkterne, enten i form af fakturakopi eller følgeseddel. Hvis du aftaler med en slutkunde, at de selv returnerer en vare til os, er det dit ansvar, at slutkunden en kopi af kvittering og/eller følgeseddel.

Defekte produkter ved modtagelse

Levering af produkter anses for sket, når du har fået produkterne udleveret – og dermed har overtaget ansvaret for produkterne. Hvis produkterne mod forventning er defekte/beskadiget ved modtagelsen, skal du hurtigst muligt kontakte Ergotel Support på tlf. 44 35 05 35 #2, så finder vi en løsning, så fejlen kan udbedres. Du skal være opmærksom på, at det er dit ansvar som kunde at angive og beskrive, hvordan eventuelle defekter/skader eller mangler er opstået eller opleves. Ligeledes skal der kunne fremvises dokumentation for købet. Se i øvrigt vores generelle salg- og leveringsbetingelser på denne side.

 

Distributør af

5 logoer negativ

Ergotel A/S  – Metalvej 7 – 4000 Roskilde – Telefon 44 35 05 35 – CVR 21 59 20 48