Telefoni og unified communication: Sådan optimerer du, i praksis

7. marts 2017  

Skype for Business, Unified Communications, Mobilt samarbejde.

Kom med til How-to møde  tirsdag den 14. marts i Ballerup

Ergotel er en af værterne for Computerworlds formiddagsmøde om telefoni og unified communications, hvor Mikael Cato fra Plantronics vil give sit bud på praktiske løsninger. Hør også indlæg fra Telia, 3 Business og RackPeople.

Kort om mødets indhold:

Nye teknologier og løsninger kan hjælpe dig med at optimere virksomhedens telefoni og give medarbejderne nye muligheder med unified communication. Der er både penge at spare og betydelige samarbejdsmæssige gevinster i sigte, hvis man gentænker virksomhedens telefoni-løsning og omfavner på de muligheder, der ligger i unified communication.

Softwarebaseret tele- og kommunikationsløsninger, der er bygget til at understøtte mobile medarbejdere, og som er integreret med de øvrige systemer og applikationer, kan have afgørende betydning for samarbejdet i organisationen og sikre effektive arbejdsgange. Men der er mange overvejelser, når man skal vælge fremtidens tele- og kommunikationsløsning. Skal den være baseret på IP-telefoni, eller er det muligt at satse 100 procent på mobiltelefoni?

Og hvilke software-løsninger understøtter bedst de behov og ambitioner, der er i din virksomhed? Dette event hjælper dig med at træffe de nødvendige praktiske og strategiske beslutninger om telefoni og kommunikation.

 

Tidligere Indlæg