Støj på jobbet – et overset problem

86% af alle medarbejdere er chikaneret af støj

Ny dansk undersøgelse viser, at støj på arbejdet er et stigende problem. Men hvor stort er problemet? Og hvad kan man gøre for at undgå, at støj bliver en stor omkostning for virksomheder?

Plantronics lavede en stor europæisk undersøgelse i 2015 for at undersøge og dokumentere problemets omfang. I Danmark svarede 355 respondenter i virksomheder med mere end 250 ansatte på spørgeskemaet, og resultaterne viste at:

  • 80% synes at støj på arbejdspladsen er distraherende
  • 86% er negativt påvirket af støj
  • 81% mente, at de ville være mere produktive hvis der blev gjort noget ved problemerne
  • 32% brugte headset for at reducere baggrundsstøj – 68% gør ikke.

De tre største støjklager var:

  1. Støjende kolleger
  2. Telefonsamtaler
  3. Dårlig akustik

Et godt head-set til alle medarbejdere er en del af løsningen

Plantronics, Ergotel og Ergotels partnere har stor erfaring i løsninger der passer til alle typer arbejdssituationer og medarbejdere. Vi tilbyder også virksomheder at prøve ét eller flere headsets gratis i 14 dage – vi er sikre på, at I vil blive forbløffede over hvor effektivt det kan afhjælpe støj på jobbet.

Hvilket headset skal man vælge, for at dæmpe støjen effektivt?

Ergotel har 20 års erfaring med headsets som effektiv strategi til bekæmpelse af støj på arbejdspladsen. Men hvilket headset passer til netop jeres situation og telefonsystemer? Få en indledende vurdering her:

En kort introduktion til Plantronics’ filosofi om støj på jobbet

 

Distributør af

5 logoer negativ

Ergotel A/S  – Metalvej 7C – 4000 Roskilde – Telefon 44 35 05 35 – CVR 21 59 20 48